20 листопада в рамках святкування Дня студента відбувся конкурс “Кращий студент ЖДТУ”. Інститут обліку і фінансів представив студент 4 курсу, групи ОА-64 Медчук Михайло. Учасникам необхідно було розказати про себе та свої здобутки, продемонструвати один із своїх талантів та презентувати доповідь на тему: “Хто такий кращий студент?”

Цікавим є те, що наш учасник є лауреатом та призером багатьох міжнародних музичних конкурсів. Тому, не дивно, що виступ Михайла запам’ятався яскравою та емоційною грою на музичному інструменті (баян).

Щодо того, яким повинен бути кращий студент, Михайло зазначив наступне:

“БУТИ “THE BEST” – ЧИ НЕ БУТИ?

 Бути “the best” —  чи не бути? Ось питання, на яке кожен сучасний студент має шукати відповідь.

Студентські роки — безперечно найбільш яскравий та безтурботний період життя, який розкриває перед нами чудовий та незабутній світ студентства, наповнений безліччю позитивних вражень та яскравих емоцій, дружніх співпереживань та щирої радості від спілкування. Саме в ці роки людина розкриває себе як індивід, проявляє усі свої психологічні та моральні якості, котрі в подальшому залишаються на все життя. Саме студентство розкриває всю красу життя, вчить цінностям та гартує до дорослого життя.

У кожному навчальному закладі завжди постає питання – яким має бути цей «найкращий студент». Це питання доволі спірне та багатогранне, адже ідеал справжнього студента може розглядатися з багатьох сторін – усіх сфер діяльності та життя студента.

Фактично, кращий студент — це взірець  університету, приклад для  студентства, котрий уособлює в собі успішного молодого науковця, що увібрав всі найкращі надбання та здобутки професорсько-викладацького складу, отримані за довгі роки кропіткої роботи. Проте, якщо такий студент проявляє себе тільки в науці, важко його назвати найкращим студентом.

Дивлячись з  моральної точки зору, якщо не проявляти себе з інших сторін, то це свідчить про те, що внутрішній світ студента тьмяний та не цікавий.Якщо студент має інтерес виключно в якійсь одній сфері діяльності – він не розвивається як особистість,про гармонійний розвиток мова не йде. Зациклившись на навчальній програмі, студент втрачає бачення того, що нас оточує, ту красу, що навколо нас, тим самим втрачаючи оту «родзинку», котра приваблює у нас оточуючих.

Кращий студент не може бути тільки тим,  хто найкраще  вчиться та серед студентства вважається «відмінником», а той — хто відмінний  від інших, не такий як всі. І не важливо, наскільки гарно вчиться студент,  суть полягає в тому, як він себе проявляє протягом студентських років. Якщо він буде лише гарно вчитися і не прийматиме участі у громадській діяльності — пройдуть роки і його забудуть. Одні лише досягнення в науці не відрізнятимуть студента від інших, і, як наслідок, його ніхто не запам’ятає на час, триваліший, аніж період навчання у навчальному закладі. Якщо ж говорити про активіста, котрий намагається проявити себе в усіх можливих заходах, то такий студент залишиться у пам’яті університету на довгі роки, у серці кожного викладача. Активна різнобічна діяльність,поєднана із успішним навчанням, дисциплінує студента, інтенсивно розвиває його можливості, а отриманий досвід, вміння та навички безперечно допоможуть у подальшому дорослому житті.

Так ось, для себе я однозначно обираю: “Так, бути!” і намагатимусь докласти задля цього максимум зусиль.”

Дякуємо Михайлу та вітаємо з перемогою у номінації “Кращий студент – індивідуальність та стиль”!!!