А ми продовжуємо відкривати Україну разом …

Цього разу дегустували «новинку»  на підприємстві м. Житомира!!!

15 березня 2018 року студенти спеціальності «Міжнародні економічні відносини» та викладачі кафедри міжнародних економічних відносин, завдячуючи Профспілці студентів аспірантів та докторантів ЖДТУ, відвідали ПАТ «Житомирський маслозавод» (торгова марка «Рудь») та ознайомилися з процесом виробництва морозива і отримали нові практичні знання в сфері ведення зовнішньоекономічної діяльності.

«Екскурсія дуже сподобалася, ми поласували різними видами морозива, які є новинками виробництва, дізналися цікаву інформацію про історію виникнення морозива, могли своїми очима побачити сертифікати якості та численні нагороди компанії «Рудь». Особливо вразили потужності підприємства, оновлення виробничої лінії за європейськими стандартами та наявність у підприємства сертифікату на виготовлення органічної продукції. Також ми дізналися багато інформації про експорт продукції в різні точки світу та імпорт сировини, наприклад, органічний тростинний цукор, який імпортують з Бразилії» (Крістіна Хімач, група МЕ-2).

«Екскурсія на «Рудь» видалася надзвичайно цікавою. Вперше я була там ще будучи ученицею 11 класу. Але протягом 3 років фірма значно змінилася й розширила свої виробничі потужності. На початку екскурсії в презентаційному залі нам запропонували скуштувати новинки – морозиво, яке вийде на ринок влітку, та ознайомили з історією виникнення морозива та історією самого заводу. Після того ми вирушили на екскурсію по виробництву. Кожен етап не проходить без санітарної обробки рук і навіть ніг, адже цього вимагають європейські стандарти. Завдяки такій якості продукції експорт здійснюється до Європи, США й навіть у найвіддаленіші куточки світу (Китай, Тайланд)» (Анна Саакян, група МЕ-1).

«Екскурсія на ПАТ «Житомирський маслозавод» вразила мене та запам’ятається на довго. З самого початку екскурсії ми мали змогу одними з перших поласувати морозивом, якого ще навіть не має на прилавках магазинів. Ознайомившись з історією започаткування компанії «Рудь» ми вирушили на саме виробництво. Екскурсія супроводжувалася описом процесу виробництва: працівники ділилися секретами, цікавими фактами та розповідали про новітні технології. Особисто мене приємно здивувала стерильність, яку мають дотримуватися не тільки працівники, але й гості. Під час екскурсії студенти були одягнені в спецодяг, а переходячи з одного цеху в інший дезінфікували руки спеціальними засобами, а це свідчить про те, що виробник піклується про споживачів. Загалом всі були вражені, що в нашому місті працює таке потужне підприємство, яке випускає якісну продукцію та досягло неабиякого успіху на міжнародному ринку» (Вероніка Бабушко, група МЕ-3)

«Особисто я отримав неймовірні враження від екскурсії на «Рудь». Все знаходиться на високому рівні: сучасне обладнання, контроль якості від моменту отримання молока до відправки готової продукції зі складів. Нам розповіли про історію підприємства та про історію морозива. Також окрім особливостей виробництва морозива, ми дізналися про міжнародну діяльність підприємства. Торгова марка «Рудь» відома в багатьох країнах світу, але найбільші закордонні поставки товарів їдуть до Китаю, Об’єднаних Арабських Еміратів, Америки, Польщі і Німеччини. Нам коротко розповіли про те, як укладаються зовнішньоекономічні контракти та здійснюються розрахунки в іноземній валюті. Сьогодні компанія «Рудь» – потужне підприємство європейського класу, яке виготовляє якісну продукцію та має гарну репутацію на міжнародних ринках товарів і послуг» (Владислав Подольський, група МЕ-3).