18 листопада в Житомирі в готельному комплексі «Reikartz» студенти факультету обліку і фінансів групи ОА-73 взяли участь у розширеній прес-конференції «Як зробити читання модним?»

Захід відбувся за підтримки компанії «Київстар» та ГО «Центр Суспільних Комунікацій» з метою:

  • піднімати рівень культури читання книжок та освіченості населення,
  • популяризувати книгу
  • привчати житомирян до читання.

Процвітаюча країна – це читаюча країна. У нас же, в державі, 37% українців читають книжки і готові їх купувати, а 28% – це не потрібно. До причин відносять високу вартість літератури та наявність альтернатив читання, на кшталт, телепередачі та “сьорфінг” в Інтернеті.

Скажемо трохи більше, фахівці в цій галузі пояснюють, що наслідок суспільної кризи та війни – це відсутність книги, відсутність розуміння, що війна йде за людський ресурс та свідомість.

Так влада України ці роки постійно казала, що “книга не на часі”, прийшла війна “книга знову не на часі”, війна закінчиться, а книга знову буде не на часі”, і знову почнеться війна, на жаль, як показує історія.

За кордоном усі політики, усі актори, зірки часто на різних заходах з книгами в руках. Там відомі люди популяризують книгу, в той час, як у нас це мало кому потрібно.

На захід були запрошені підприємці нашого міста, міська та обласна влада, фахівці з управлінь освіти та науки, молоді та спорту, школярі та студенти.

Додатково:

«Дослідження читання в Україні – 2014» проведені компаніями GFK Україна та “Київстар” показують, що до улюблених жанрів українців віднесені: класика, освітня література, фантастика, детективи, любовні романи. 48% українців читають паперові книжки, 19% українців позичають книжки у друзів, 11% українців читають електронні книги. За версією SMART KYIVSTAR топові твори української літератури – “Суки отримують все” Ірена Карпа, “Месопотамія” Сергій Жадан, “Ім’я дитини в українській родині” Любомир Белей.
Час дізнатися що і скільки читають Житомиряни!