Святкування тижня Інституту обліку і фінансів розпочалося з Дня іноземних мов (7 листопада 2011 р.).
О 12.40 в ауд. 316 відбувся тренінг на тему: “Czy gotowi są Ukraińcy i Polacy do Euro-2012”, в якому взяли участь студенти, які поглиблено вивчають фахові дисципліни польською мовою (групи ОА-69, ОА-65, ОА-60). Виступи студентів були присвячені проблемним питанням підготовки України та Республіки Польща до Євро-2012: умови проведення футбольних матчів, забезпеченість країн готелями, дорогами, аеропортами, стадіонами, сукупні витрати за кожними статтями калькуляцій тощо. Студенти зробили висновки та висловили власні пропозиції щодо стану та шляхів пришвидшення й покращання роботи над організацією події, що об’єднає два братніх народи. Журі, яке оцінювало виступи доповідачів, у складі: к.е.н., доц. Романчук К.В., к.е.н., доц. Скакун Л.С., асист. К.О. Дударєва, залишилося задоволеним рівнем підготовки студентів.
В цій же аудиторії о 14.10 продовжили роботу студенти, які поглиблено вивчають фахові дисципліни англійською мовою. Дебати таких студентів проходили за тематикою: «Internet in College Life».
До складу команд увійшли студенти 2-5 курсів: Юлія Подоляк, Оксана Чечет, Гога Хурцилава (ОАМ-16); Марія Прилипко (ОА-55); Катерина Руднік, Роман Вовк, Руслан Шуляк (ОА-59); Ольга Романюк, Міша Медчук (ОА-64); Камілла Мірзалієва, Ярослав Подік (ОА-68).
Обрана тема була цікавою для обговорення, що підтвердилося виявленим інтересом з боку аудиторії (а це більше 70-ти студентів 1-5 курсів, які поглиблено вивчають професійну англійську мову) та коментарями по закінченні дебатів.
Журі дебатів, до складу якого входили к.е.н., доц. А.В. Рабошук, к.е.н., доц. М.О. Козлова та асист. І.С. Волинець, відмітило високий рівень підготовки учасників дебатів; вільність висловлювання думок англійською мовою; переконливість наведених аргументів, підкріплених відеоматеріалами; вміння толерантно та наполегливо відстоювати свою позицію. За результатами голосування аудиторії перемогу здобула команда, яка виступала в підтримку необхідності застосування інтернет-технологій в університетському житті.
Паралельно о 14.10 в ауд. 103а проходив круглий стіл за участю студентів, які поглиблено вивчають фахові дисципліни болгарською мовою (групи ОА-62, ОА-66, ОА-72, ОА-74). Їх виступи стосувалися цікавих елементів культури болгарського народу під назвою: “Изучване на българска култура”.
Мета заходу полягала в ознайомленні студентів з культурою Болгарії та особливостями освітнього процесу в Республіці Болгарія, що було представлено за допомогою підготовлених повідомлень. Доповіді з обраних тем підготували студенти 1 курсу, групи ОА-74 Поліщук Вікторія (тема: “Особливості обрядових свят”) та Муравський Ян (тема: “Болгарія: туризм та відпочинок”). Студентки 3 курсу, групи ОА-66 Шилюк Тетяна та Янковська Ольга підготували повідомлення на тему: “Вища освіта в Республіці Болгарія” та студентка 4 курсу групи ОА-62 Аксьонова Світлана виступила з доповіддю на тему: “Традиції та звичаї Республіки Болгарія”.
Зустріч відбулася в дружній атмосфері, під час якої спостерігалася жвава дискусія.
Усі заходи відвідала Адміністрація інституту, з побажаннями подальших успіхів та наснаги у вивченні іноземних мов надалі.
8 листопада 2011 р. о 12.40 в актовій залі ЖДТУ проведено круглий стіл до Дня кар’єри, організованого в рамках святкування тижня Інституту обліку і фінансів на тему “Вимоги до сучасного фахівця економічного профілю”, в роботі якого прийняли участь представники бізнесу, державних та громадських установ і організацій, професорсько-викладацький склад Інституту та студенти 4-го і 5-го курсів Інституту і факультету економіки та менеджменту.
Серед запрошених гостей круглого столу виступили: Венцель Віктор Тарасович – заступник начальника головного фінансового управління Житомирської облдержадміністрації, начальник бюджетного управління; Юрківська Людмила Йосипівна – начальник відділу маркетингу ПАТ “Житомирський маслозавод”; Пархомчук Ольга Олексіївна – депутат Житомирської міської ради, обласний координатор підприємницького напряму “Уряду змін”; Ковалюк Неля Дмитрівна – представник Національної Асамблеї інвалідів України в Житомирській області, голова громадської організації “Молодь. Жінка. Сім’я”, депутат Житомирської міської ради (Фронт змін); Горбунова Галина Олександрівна – директор представництва ІКК “Баланс-Клуб” в Житомирський області; Марченко Василь Петрович – аудитор, директор аудиторської фірми “Максимум-аудит”; Сачук Артем Миколайович – аудитор, партнер аудиторської фірми “Єфімов та партнери”; Бережньова Валентина Григорівна – куратор області “Житомирської обласної філії Акціонерного комерційного банку соціального розвитку “Укрсоцбанк”.
Цього ж дня студенти групи ОА-69 та їх куратор Н.В. Гойло долучилися до громадського заходу, ініційованого Польським науковим товариством – прибирання Польського кладовища. Радіємо з того, що такі акції стали для наших студентів традицією, адже вшанування минулого – найкращий шлях до майбутнього!
9-10 листопада 2011 р. відбувся семінар з підвищення педагогічної майстерності “Методика викладання облікових дисциплін”. У семінарі взяли участь 56 чоловік з 32 ВНЗ України, з м. Прага (Міхал Гора) та представник з “Бюро судових експертиз”.
9 листопада 2011 р. о 12.00 в ауд. 316 проведено конкурс на кращу наукову доповідь за результатами проведених студентами досліджень до Дня науки, організованого в рамках святкування тижня Інституту обліку і фінансів.
Організаторами конкурсу виступили Адміністрація Інституту обліку і фінансів та Наукове студентське товариство “АСКО”.
В конкурсі прийняло участь 12 студентів 4-го і 5-го курсів Інституту обліку і фінансів (Сірик А.І., Пацелей О.М., Савіцельська В.В., Яковець Г.Ю., Щербельова Н.П., Поплавська Г.А., Борейко М.В., Харитонова Ю.О., Скакун А.С., Довбиш Н.О., Ксендзук В.В., Фофанова М.В.), які виступили зі своїми науковими доповідями та презентаційним матеріалом, а також надали відповіді на питання, які ставилися іншими конкурсантами та учасниками Методичного семінару (викладачами інших ВНЗ України) “Методика викладання облікових дисциплін”, які прийняли участь у роботі конкурсу.
До складу журі конкурсу увійшли: голова журі – секретар спеціалізованої вченої ради по захисту докторських та кандидатських дисертацій, професор кафедри аналізу і статистики, д.е.н. Замула І.В.; члени журі: завідувач кафедри фундаментальних економічних дисциплін, д.е.н., проф. Шигун М.М.; професор кафедри аналізу і статистики, к.е.н., доц.. Легенчук С.Ф., доцент кафедри бухгалтерського обліку, к.е.н., доц. Поліщук І.Р., голова Наукового студентського товариства “АСКО”, асистент кафедри бухгалтерського обліку Дударєва К.О.
За результатами голосування членів журі переможцями конкурсу визначено:
І місце – Борейко Марія Віталіївна (студентка V курсу, група ОАМ-16) з доповіддю на тему “Облікове забезпечення розподілу прибутку: досвід СРСР та сучасні вимоги”;
ІІ місце – Скакун Антоніна Степанівна (студентка V курсу, група ОАМ-17) з доповіддю на тему “Затрати на оплату праці в обліковій політиці підприємства”;
ІІІ місце – Яковець Ганна Юріївна (студентка V курсу, група ОАМ-17) з доповіддю на тему “Венчурне інвестування в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку”.
10 листопада 2011 р. о 16.00 актовий зал університету зустрів усіх незабутнім святковим концертом “Інститут обліку і фінансів зможе…”, на якому кожний мав змогу не лише замислитися над майбутнім інституту, помріяти про його здобутки й перемоги, що чекають попереду, але й насолодитися виступами співаків, танцюристів, жартівників – талановитої молоді інституту обліку і фінансів.
10 листопада 2011 р. протягом дня в холі актової зали університету організовано виставку «Фото-колаж». Свої вітання Інституту обліку і фінансів студенти представили у вигляді творчих робіт з використанням світлин своєї групи. Найкращою роботою визнано привітання гр. ФК-13.
Закінчилося святкування в нічному клубі “ДоДо” з гарним настроєм та запальними танцями до ранку, адже наступного дня на студентів інституту чекав вихідний.
а) не потрібно писати заголовки великими буквами (CAPS LOCK) – відвідувачі не сліпі
б) згідно стандарту, формат запису часу не має розділового знаку крапка, слід використовувати двокрапку (приклад правильного запису: 16:00)
Дякуємо. Врахуємо в подальшій роботі. З приводу фото – хтось нам обіцяв програму для такого розміщення фото, щоб вони займали небагато місця
хтось чекає на запрошення (час та дата) 🙂